رییس کمیته امداد امام شهرستان سرپل زهاب گفت:سالمندان سرمایه های گرانسنگی هستند که جامعه باید از وجود آنها استفاده زیادی کند .

آیین نکوداشت روز سالمند با حضور مددجویانحیدربهرامی رییس کمیته امداد امام شهرستان سرپل زهاب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت  : ما به وجود سالمندان عزیز تحت حمایت افتخار می کنیم که با وجود کمبود های زندگی  توانسته اند فرزندان شایسته  ای تحویل جامعه دهند که مایه فخرو مباهات  امداد می باشد.

وی گفت: سالمندان کوله باری از تجربه هستند و  وجود این عزیزان در هر خانواده ای فرصتی است که می توان از تجربه های انان بهره مند شد.

بهرامی گفت: تغذیه و توجه به نکات سلامتی سالمندان نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است و در این مراسم سعی شد که نکاتی که می تواند در جلوگیری  از بروز بیماری ها موثر باشد یاد آوری کنیم.
 
 وی با بیان اینکه در این مراسم با حضور کارشناسان مطالب بهداشت و تغذیه سالمندان صحبت کردند  و تست فشار نیز از آنان گرفته شد  گفت: ۵تن از سالمندانی  که فرزندان موفق در عرصه های علمی و ورزشی داشتند نیز  تقدیر شد.
 
دیدار با خانواده های مددجویان سالمند نیز  به مناسبت گرامیداشت سالمندان در شهرستان های دیگر نیز برگزار شد و در زمینه بهداشت  و تغذیه آموزش های لازم به این عزیزان ارائه شد.

انتهای پیام/ز

دیدار با خانواده های مددجویان سالمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.